ZAMÓW LUB ODNÓW PODPIS ELEKTRONICZNY

Jak uzyskać nowy podpis elektroniczny?

Aby uzyskać nowy podpis należy wejść na stronę KIR – Szafir a następnie postępować z wskazówkami:

Wybieramy okres ważności podpisu, rodzaj karty i czytnika

Dodajemy produkty do koszyka – klikamy zamawiam

Zostajemy poproszeni o zarejestrowanie do sklepu (podajemy maila, hasło i akceptujemy warunki serwisu) → zakładamy konto

Na skrzynkę mailową otrzymaliśmy potwierdzenie rejestracji w Szafir – eshop i koniecznie potwierdzamy rejestrację konta użytkownika

Logujemy się i uzupełniamy dane (dane subskrybenta to dane osobowe użytkownika podpisu elektronicznego)

W rubryce KOD PARTNERA proszę podać nasz kod: 2Z5XA. W ten sposób stajemy się Państwa opiekunem w Krajowej Izbie Rozliczeniowej.

Korzystając z opcji zapłać online, przyspieszasz realizację Twojego zamówienia – bez konieczności drukowania dokumentów, podpisywania ich przez osoby upoważnione ani wysyłania ich pocztą tradycyjną do KIR. Opcja ta jest dostępna tylko dla zakupów podpisów z „Podstawowymi danymi” (imię, nazwisko oraz PESEL/nr dokumentu tożsamości) i od razu dokonają płatności w sklepie internetowym Szafir.

Jeżeli nie możesz skorzystać z opcji zapłać online to umowę jak i zamówienie podpisuje osoba reprezentujące firmę bądź instytucję, a dokumenty wysyłasz do KIR. Możesz również przekaż dokumenty do nas lub zadzwonić, a my je odbierzemy.

Odbierz zestaw z podpisem elektronicznym w wybranym Banku Spółdzielczym.

Zastanawiasz się jaki podpis elektroniczny wybrać? Skontaktuj się z nami tel: 539 909 333 lub 691 937 554, a my pomożemy, dobrać podpis do Twoich potrzeb.