Oferta

W naszej ofercie posiadamy szeroką ofertę dotyczącą podpisu elektronicznego, jego zastosowań oraz wsparcia technicznego.

W ofercie znajdują się zestawy z podpisem elektronicznym:

  • certyfikat kwalifikowany ważny 1 rok lub 2 lata;
  • karta kryptograficzna CryptoCard z oprogramowaniem do jej obsługi;
  • czytnik do dużej karty kryptograficznej lub czytnik mini;
  • aplikacja Szafir do składania podpisów elektronicznych.
  • certyfikat niekwalifikowany ważny 1 rok lub 2 lata;
  • karta kryptograficzna CryptoCard z oprogramowaniem do jej obsługi;
  • czytnik do dużej karty kryptograficznej lub czytnik mini;
  • aplikacja Szafir do składania podpisów elektronicznych.

Proponujemy w zestawach z podpisem elektronicznym czytniki:

Czytnik mini – czytnik na kartę wielkości karty SIM.
Przenośny miniczytnik wyposażony we wtyczkę USB i gniazdo SIM dla karty procesorowej. Niewielki rozmiar i zwarta konstrukcja sprawiają, że urządzenie to znajduje szerokie zastosowanie na stale rosnącym rynku kart elektronicznych.

Czytnik do dużej karty kryptograficznej – czytnik do karty wielkości jak dowód osobisty, czytnik jest na kablu i najczęściej podpięty jest na stałe do komputera.

Szczegółowe informacje jak zamówić zestaw z podpisem elektronicznym kwalifikowanym

Odnawiamy podpisy elektroniczne wszystkich centrów:

  • KIR – SZAFIR
  • Asseco – CERTUM
  • PWPW – SIGILLUM
  • Enigma SOI
  • Eurocert

Certyfikaty odnawiane drogą ONLINE – dostępna opcja dla jeszcze ważnych certyfikatów KIR SZAFIR.

W naszym biurze posiadamy dostępne od ręki czytniki

Posiadamy w ofercie czytniki, które współpracują z kartami z Krajowej Izby Rozliczeniowej. Oferowane przez nas czytniki pasują również do kart z innych centrów tj: Asseco – CERTUM, PWPW – SIGILLUM (przed zakupem czytnika możemy sprawdzić czy czytnik działa prawidłowo z kartą).

Czytnik do dużej karty kryptograficznej

czytnik na kablu dostępny od ręki
Czytnik z kablem CLOUD 2700R

Czytnik do dużej karty kryptograficznej to czytnik, który obsługuje karty kryptograficzne duże tj. wielkości jak dowód osobisty. Czytnik CLOUD 2700R współpracuje z większością kart procesorowych, z łatwą integracją z systemami operacyjnymi.

Poznaj specyfikację techniczną czytnika CLOUD 2700

Cena: 89 zł brutto

Posiadamy wysokie kompetencje w zakresie obsługi usług zaufania.

Udzielamy wsparcia technicznego przy instalacji i początkowej konfiguracji podpisu elektronicznego na komputerze użytkownika, pomagamy w procesie odnawiania certyfikatów kwalifikowanych i niekwalifikowanych – od wypełnienia zamówienia po wgranie certyfikatu na kartę lub zainstalowanie nowego w systemie.

W przypadku wątpliwości informujemy jaki zestaw z podpisem elektronicznym należy wybrać i jak go skonfigurować np. w Płatniku, eDeklaracjach, etc.

Jak zamówić podpis elektroniczny? To proste!

Zamów podpis elektroniczny

wypełnij dokumenty na: KIR – Szafir.

Podaj identyfikator partnera

kod: 6K5ZH (koniecznie dużymi literami).

Odbierz podpis kwalifikowany

Odbierz gotowy podpis w wybranym Banku Spółdzielczym.

Najczęściej zadawane pytania dotyczące podpisu kwalifikowanego

Zapoznaj się z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania naszych klientów. Dowiedz się, jak zamówić zestaw z kwalifikowanym podpisem elektronicznym, jakie są wymagania oraz gdzie możesz go odebrać w Opolu.

Podpisy nie są przygotowywane w Opolu, a w Katowicach. Przy płatności online realizacja jest szybsza, ponieważ nie musisz wysyłać dokumentów pocztą. Standardowo proces trwa do 5 dni roboczych.

Zestaw z kwalifikowanym podpisem elektronicznym można odebrać w Opolu w trzech Bankach Spółdzielczych:

  1. Bank Spółdzielczy „Bank Rolników” w Opolu, ul. Książąt Opolskich 36a, 45-005 Opole
  2. Bank Spółdzielczy „Bank Rolników” w Opolu, ekspozytura, ul. Dambonia 168, 45-860 Opole
  3. Bank Spółdzielczy w Leśnicy z siedzibą w Strzelcach Opolskich, ul. Damrota 1, 45-064 Opole

W podpisie kwalifikowanym można podać dodatkowe informacje identyfikujące, np. nazwa firmy, stanowisko służbowe, numer wykonywanego zawodu.

UWAGA: Podając dodatkowe informacje, zamówienie podpisuje osoba reprezentująca firmę zgodnie z np. z KRS, dokumenty wraz z danymi firmy (np KRS) wysyła się pocztą lub kurierem. Jeśli osoba reprezentująca firmę posiada podpis kwalifikowany, zamówienie można podpisać aplikacją Szafir i wysłać mailem.

Dzięki e-zamówieniu nie musisz wysyłać dokumentów tradycyjnie. Wystarczy:

  1. Wypełnić zamówienie online na stronie KIR.
  2. W zamówieniu podać podstawowe dane i opłacić zamówienie online.

To rozwiązanie pozwala znacznie przyspieszyć proces realizacji.

Tak! KIR ma podpisane umowy z różnymi Bankami Spółdzielczymi w całej Polsce. W województwie opolskim można odebrać podpis np. w Prudniku, Wołczynie, Nysie, Otmuchowie, Gogolinie, Krapkowicach, Strzelcach Opolskich i w wielu innych bankach. Lista banków współpracujących z KIR.

Zastanawiasz się jaki podpis elektroniczny wybrać?

Skontaktuj się z nami tel: 539 909 333 lub 691 937 554, a my pomożemy, dobrać podpis do Twoich potrzeb.