Zastosowanie podpisu elektronicznego
Podpis elektroniczny kwalifikowany ma szerokie zastosowanie, można go stosować w wielu obszarach – w biznesie, jak i w administracji publicznej.
Pamiętajmy, że dane w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym są równoważne pod względem skutków prawnych dokumentom podpisanym własnoręcznie.
Przykłady zastosowania podpisu elektronicznego
ZUS
Wysyłanie deklaracji do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
Przetargi i aukcje
Uwierzytelnianie uczestników w trakcie przetargów i aukcji.
Wysyłanie PITów
Wysyłanie deklaracji do Urzędu Skarbowego.
Podpis dla OSK
Wszystkie dane do Starosty i aktualizacje PKK przesyłane elektronicznie.
JPK
Przekazywanie danych w postaci JPK opatrzonych podpisem kwalifikowanym.
KSeF
Nadanie uprawnień do korzystania z KSeF wymaga posiadania kwalifikowanego certyfikatu e-podpisu lub e-pieczęci.
ZUS
Wysyłanie deklaracji do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
Przetargi i aukcje
Uwierzytelnianie uczestników w trakcie przetargów i aukcji.
Wysyłanie PITów
Wysyłanie deklaracji do Urzędu Skarbowego.
Podpis dla OSK
Wszystkie dane do Starosty i aktualizacje PKK przesyłane elektronicznie.
KSeF
Nadanie uprawnień do korzystania z KSeF wymaga posiadania kwalifikowanego certyfikatu e-podpisu lub e-pieczęci.
Zamów podpis elektroniczny
wypełnij dokumenty na: KIR – Szafir.
Podaj identyfikator partnera
kod: 6K5ZH (koniecznie dużymi literami). Krok 2 – umowa
Odbierz podpis kwalifikowany
Odbierz gotowy podpis w wybranym Banku Spółdzielczym.