Jak uzyskać nowy podpis elektroniczny?
*Uwaga: w sytuacji kiedy nie można podać kodu partnera, bardzo prosimy o kontakt z nami, np. wysyłając SMS pod numer 539 909 333 o treści: NIP firmy i rodzaj podpisu.
Szczegółowe informacje jak zamówić podpis:
- Wejść na stronę KIR – Szafir
- Wybierz okres ważności podpisu, rodzaj karty i czytnika.
Dodaj produkty do koszyka – klikamy zamawiam.
Zostaniesz poproszony o zarejestrowanie do sklepu (podajemy maila, hasło i akceptujemy warunki serwisu) → zakładamy konto.
Na skrzynkę mailową otrzymasz potwierdzenie rejestracji w Szafir – eshop i koniecznie potwierdź rejestrację konta użytkownika.
Zaloguj się i uzupełnij dane subskrybenta – dane osobowe użytkownika podpisu elektronicznego.
Wybierz sposób odbioru podpisu np. Bank Spółdzielczy. Lista punktów odbioru podpisu
Zaznacz, że nie masz zawartej umowy z KIR i podaj dane firmy (na te dane zostanie wystawiona faktura).
W rubryce KOD PARTNERA proszę podać nasz kod: 6K5ZH. W ten sposób stajemy się Twoim opiekunem w Krajowej Izbie Rozliczeniowej i otrzymamy prowizję z KIR. W przypadku braku możliwości podania kodu prosimy o kontakt z nami.
Wybierz opcję zapłać online, przyspieszasz realizację Twojego zamówienia – nie ma konieczności drukowania dokumentów, podpisywania ich przez osoby upoważnione ani wysyłania ich pocztą tradycyjną do KIR. Opcja ta jest dostępna tylko dla zakupów podpisów z „Podstawowymi danymi” (imię, nazwisko oraz PESEL/nr dokumentu tożsamości) i od razu dokonają płatności w sklepie internetowym Szafir.
Jeżeli nie możesz skorzystać z opcji zapłać online to umowę jak i zamówienie podpisuje osoba reprezentujące firmę bądź instytucję, a dokumenty wysyłasz do KIR. Możesz również przekaż dokumenty do nas lub zadzwonić, a my je odbierzemy.
Odbierz zestaw z podpisem elektronicznym w wybranym Banku Spółdzielczym.